sobota, 26 marca 2016

Rozdział 26 ,,Na pewno mamy 'lekki' przypał..."

Rozdział dedykuję I love Fedemiła :D

Violetta
Obudziłam się zlana potem. Nie ja mam już tego dosyć! To już drugi raz. Zerknęłam na wyświetlacz mojego telefonu. 
- 3:35. - szepnęłam zrezygnowana. Teraz już na pewno nie zasnę... Wyszłam z pokoju i cicho podreptałam na palcach do kuchni.
- Lu? - zapytałam widząc blondynkę siedzącą na krześle przy wyspie kuchennej.
- Nie wiesz Jennifer Lopez. - uśmiechnęła się sztucznie.
- Co taka nie w humorze? - zapytałam.
- Nic, po prostu nie mogę spać. - wyjaśniła.
- Aha. Ja tak samo. - usiadłam koło niej.
- Zaśpiewamy? - zadała pytanie patrząc na pianino stojące w salonie.
- Oszalałaś? - wiedziałam, że to nie skończy się dobrze.
- Może. - zaśmiała się i pociągnęła mnie w stronę instrumentu.
Lu: Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Lu, V: Con decision y sin dudar con los pies sobre la tierra
Hasta el cielo vuelo oh-oh
Tocando el sol volando voy no hay nada que me detenga
Sere lo que quiero oh-oh-oh
Que importa que piensan de mi yo voy dejando mi huella
Hasta el cielo vuelo oh-oh
V: Todo esta en el corazón
Somos las chicas guerreras
Conquistando
Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un ,,no puedo"
Lu, V: Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
Y no puede esperar
Fran: Mi vida es lo que yo soy una aventura que empieza
Hasta el cielo vuelo oh-oh
El mundo entero por andar tengo las alas abiertas
Cami: Si es lo que quiero oh-oh  
No busco una explicación se que no tengo fronteras
Hasta el cielo vuelo oh-oh 
Naty: Porque nos mueve el corazón
Somos las chicas guerreras
Lu, V, Fran, Cami, Naty: Avanzando
Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera  
V: Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Lu, V, Fran, Cami, Naty: Chicas amigas de verdad
Haciendo realidad
Los sueños y las fantasias
Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera
Y no puede esperar 
- Nieźle nam wyszło co? - zapytała się rudowłosa.
- No, a jak? - zaśmiała się Hiszpanka.
- To wy nie śpicie? - zadałam pytanie czarnej, Włoszce i rudzielcowi.
- No jak widać nie. - zaśmiały się razem. Dobra teraz się ich trochę boję...
- Obudziłyśmy was? - pytałam je.
- Nie. - odpowiedziała Francesca, a dziewczyny przytaknęły.
- Nie mogłam spać. - oznajmiła Naty.
- Ja też. - dodała Camila. 
- I ja. - zachichotała Fran. 
- No to wszystkie nie mogłyśmy spać. - podsumowała Lusia.
- Oglądamy telewizję? - zapytała Torres.
- Pewnie! - krzyknęłyśmy wszystkie.
    Po jakimś czasie nie znalazłyśmy jakiegoś dobrego filmu więc włączyłyśmy Eskę.
Leciała akurat piosenka Sorry w wykonaniu Justina Biebera. I wszystkie zaczęłyśmy tańczyć po całym domu i śpiewać. Sąsiedzi nas przeklną... Po małym szaleństwie wróciłyśmy na kanapę, a na ekranie pojawił się początek teledysku do piosenki Best Song Ever zespołu One Direction. Teraz nasze szaleństwo jeszcze bardziej wzrosło i już na pewno mamy 'lekki' przypał od sąsiadów, ale co tam? 
- Ej laski chyba wyczuli kto tu to ogląda. - zaśmiałam się.
- Chyba. - zawtórowały mi.
Po chwili leciała piosenka zespołu R5 Heart Made Up On You. 
Mamy jakiś szczęśliwy dzień, czy co? Puszczają nasze ulubione nuty!
I co z tego, że śpiewamy na cały głos o 4 rano? I co z tego, że będziemy miały przechlapane? 
Po moim krótkim odpoczynku w kuchni wróciłam do dziewczyn. Akurat leciała kolejna piosenka One Direction Perfect.
Lu: I might never be your knight in shining armour,
I might never be the one you take home to mother,
And I might never be the one who brings you flowers,
But I can be the one, be the one tonight,
Fran: When I first saw you, from across the room,
I could tell that you were curious, oh yeah,
Girl, I hope you’re sure, what you’re looking for,
Cause I’m not good at making promises, 
Vilu: But if you like causing trouble up in hotel rooms,
And if you like having secret little rendezvous,
If you like to do the things you know that we shouldn’t do,
Baby, I’m perfect, baby I’m perfect for you,
Lu, Vilu, Fran, Cami, Naty: And if you like midnight driving with the windows down,
And if you like going places we can’t even pronounce,
If you like to do whatever you’ve been dreaming about,
Baby You're perfect, baby You're perfect
So, let’s start right now
Cami: I might never be the hands you’ve put your heart in,
Or the arms that hold you any time you want it,
But that don’t mean we can’t live here in the moment,
‘Cause I can be the one you love from time to time,
Naty: When I first saw you, from across the room,
I could tell you were curious, oh yeah,
Girl, I hope you’re sure, what you’re looking for,
Cause I’m not good at making promises,
Vilu: But if you like causing trouble up in hotel rooms,
And if you like having secret little rendezvous,
If you like to do the things you know that we shouldn’t do,
Baby, I’m perfect, baby I’m perfect for you,
Lu, Vilu, Fran, Cami, Naty: And if you like midnight driving with the windows down,
And if you like going places we can’t even pronounce,
If you like to do whatever you’ve been dreaming about,
Baby You're perfect, baby You're perfect
So, let’s start right now.
Vilu: And if you like cameras flashing every time we go out, oh yeah,
And if you’re looking for someone to write your break up songs about ,
Baby I’m perfect, baby we’re perfect
Lu, Vilu, Fran, Cami, Naty: If you like causing trouble up in hotel rooms,
And if you like having secret little rendezvous,
If you like to do the things you know that we shouldn’t do,
Baby, I’m perfect, baby I’m perfect for you,
And if you like midnight driving with the windows down,
And if you like going places we can’t even pronounce,
If you like to do whatever you’ve been dreaming about,
Baby You're perfect, baby You're perfect
So, let’s start right now.

Leon *w tym samym czasie*
Przetarłem oczy i podniosłem się na łokciach. Zerknąłem na zegarek. 4:10? Matko... Usłyszałem głośną muzykę oraz dziewczęce głosy. Podeszłem do okna i rozejrzałem się. W oczy wpadły mi zapalone światła w domu Castillo, Ferro, Torres, Cugvili i Rico. Po chwili usłyszałem śpiew Violetty. 
- But if you like causing trouble up in hotel rooms,
And if you like having secret little rendezvous,
If you like to do the things you know that we shouldn’t do,
Baby, I’m perfect, baby I’m perfect for you. - czułem jakby śpiewała to z myślą o mnie... Albo ci się tylko zdaje Verdas! - nienawidzę mojej podświadomości. Ugh... Verdas nie marudź! - docięła mi. Wsłuchiwałem się dalej w to jak śpiewają i przyglądałem się odsłoniętym oknom.

Kiedy słyszałem głos szatynki miałem cały czas te same wrażenie... Ale nie mogę pojąć czemu... 

****
Witam moje kochane misiaki w rozdziale 26!
Wow! Ale ten czas szybko leci XDD
Ej patrzajcie dzisiaj rocznica bloga i jest 26 rozdział 26 marca #Yolo :D
Mam nadzieję, że to tam na górze się wam spodoba ;3
Kocham 
Całuję
Pozdrawiam ;*
Wasza Natalka ♥♥♥
Mdleje <333


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Heejka!
      Kochanie, czy to na górze nam się podoba?
      Jest piękne!Ślicznutkie :'3
      Kurde na początku Violka nie może spać-zdarza się ;p
      Potem Lu - Coś ją może obudziło.
      Potem Cami, Fran i Naty - kurfa to już FATUM jakieś XD
      Najlepiej się śpiewa o czwartej rano, haha
      Aż mi zrobiłaś ochotę na śpiewanie, a gardło mnie piecze niemiłosiernie ;-;
      Ejj kocham Perfect <3
      Czy jest tu ktoś kto też się nie pogodził z odejściem Zayn'a czy jak mu tam? :')
      Biedny Leoś...aż mu współczuję takich sąsiadek xD
      Pewnie nie raz go jeszcze obudzą, fatum krąży :'D
      Booże skąd ty masz takie piękne zdjęcie Leona pod koniec rozdziału, co?
      Zachwycałam się nim jakieś pięć minut :'3
      Fajnie się złożyło z tą 26 ;)
      To jeszcze raz powiadam, że rozdział boski *-*
      I bardzo, bardzo dziękuję za miejscówkę ^^
      Koocham <33
      Buziaki :**
      <3

      Usuń
    2. To zdjęcie było w teledysku Tini do jej piosenki "Siempre Brillarás" ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie pytaj dlaczego mnie tu tata nie było. Teraz zauważyłam, że nie skomentowałam tego rozdziału. To co? Skomentuje teraz. Mniejsza, że z takim opóźnieniem. Nie mogę zostawić tego miejsca pustego. Nawet nie chce.
      Cuuuddooowny jak każdy inny. Leon za dużo myśli. Chyba mu się mózg przegrzewa. Dziewczyny koncertują. Śpiewają na całego. Hah.

      Maddy ❤

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. świetny kochana ! <3
      Cudowny rozdział <3
      Ważna informacja :
      Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
      http://mojeoneshoty.blogspot.com/2016/03/lba.html ;*
      Zapraszam ;*

      Usuń
  4. hahahha znów widzę magie tego świata widocznego przez różowe okulary (urządziły sobie imprezkę o 4 rano i nikt nie wezwał policji) hahaha nieźle uśmiechałam się jak głupia wpatrzona w ekran

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett