czwartek, 17 marca 2016

10 000 wyświetleń *-* Kocham was misiaki moje ♥



Ja pierdziele! Czy wy to widzicie?! Czy wy do cholery widzicie te wymarzone 10 000 tysięcy? To jest liczba, której nigdy w życiu bym nie przepuszczała, że osiągnę... Pamiętam post w, którym oznajmiałam, że mogę nie wrócić już na bloggera przez własną głupotę :/

Pamiętam, jak płakałam kiedy miałam zaledwie 1 000 wyświetleń, albo 5 000, a teraz co płynie wodospad szczęścia :D 
Jestem taka w niebo wzięta normalnie, teraz piszę z Sysią [cyt. chodzi mi o Cyśkę Verdas dla nie kojarzących tej idiotki (w sumie ja też jestem, ale nie uwydatniajmy tego), czyli mojej Sysi xD) Dobra nie o tym miałam pisać #Yolo_jednorożec_się_naćpał_batonikiem x3 (cyt. czyli ja) 
Weź siem Natalka nie ośmieszaj! - tak w tej chwili mówi moja podświadomość, ale co mnie to? Nic xD Dobra wracając do tematu x3 Okej no to jest mega uczucie, bo wiecie nie każdy jest sławniejszy w internetach niż król Julian no nie? (co mi odpierdala?) Tańczyłam nawet xD

Jestem z was taka dumna *-* Macie u mnie duży plus ;D Jestem ciekawa jak wy to zrobiliście x3


No jak? Ja siem pytam xD I mimo wszystko teraz razem jesteśmy wszyscy tu <3 
No to tym akcentem kończę moje mega głupie przemówienie ^^ Razem możemy więcej ♥♥♥



 

3 komentarze:

  1. Gratulacje kochanie.
    Zasłużyłaś :*
    Koffam ♡
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kochana! ❤
    Zasłużone!
    Buziaczki :* ❤
    Oby tak dalej!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią dziewczyny po fachu : Gratulacje ;D
    A tak na serio zasluzylas :*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett