czwartek, 17 marca 2016

LBA :D (kolejne xD)

Zostałam nominowana do Blog Libster Awards xD Przez Martynę, czyli Tyśkę :D

1. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Wie moja mama, tata, rodzeństwo znajomi z klasy xD
2. Twoja ulubiona książka.

Pinisiont twarzy Greja *Natalka figlarnie rusza brwiami* xDD Tak zboczuch  ze mnie :'D
3. Ciastko czy czekolada?

Czekolada *-* Mam na jej punkcie bzika xD
4. Ulubiony autor.


5. Ulubiony cytat.

~Nikt nie jest idealny. Dopóki się w nim nie zakochasz.~ 
6. Miałaś kiedyś wątpliwości i chciałaś usunąć bloga?
Tak miałam, ale po szybkim zawieszeniu przez własną głupotę wróciłam do życia :D
7. Ile masz wyświetleń na blogu?

10 368 #Yolo :D Widzisz sławniejsza jestem ja od króla Julina w tych internetach x3
8. Ile masz komentarzy na blogu? 

Mam 291 komentarzów <3
9. Czego nigdy nie zrobisz?

Nie przestanę ubóstwiać najseksowniejszego menszczyzny w całej galaktyce, czyli Jorge <333
10. Twój największy wyczyn?

Publicznie uderzyłam, chłopaka w policzek... Miałąm potem przesrane u wychy xDD
11. W skali od 1-5 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić? 

100/5 Oj ciut za dużo, ale co ja poradzem, że jest genialny? <333

Ja nominuję: 
Wszystkich, którzy chcą mogą odpowiedzieć w komentarzu ;3

Pytania:
 1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Jaki film najbardziej lubisz?
3. Czego się najbardziej boisz?
4. Ulubiony cytat.
5. Ulubiony aktor.
6.W skali od 1-10 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?
7.Twój największy wyczyn?
8. Wolisz romanse, horrory, czy fantasty?
9. Jaka według ciebie jestem z charakteru?
10. Lubisz mnie? ^^

11.Czego nigdy nie zrobisz?
12. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
13. Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?

Sajonara <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Violett