niedziela, 13 marca 2016

LBA ^^


Po raz pierwszy zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Award) przez Cysię <333

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Słuchać muzyki, śpiewać, pisać, jeździć na rowerze (co nie obejdzie się bez muzyki :'D) i czytać inne blogi xD
2.Jortini czy Jorstephie?

No ja wolę Joritini, ale wiem, że Jorge jest szczęśliwy ze Stephie więc i ja jestem szczęśliwa :D
3.Czego się najbardziej boisz?

Czego się boję? Hmm... Robaków, pająków, owadów i węży.
4.Ulubiony cytat.

~Nikt nie jest idealny. Dopóki się w nim nie zakochasz.~
5.Ulubiony autor.

Pomyślmy chwilę... O już wiem!
6.W skali od 1-5 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?

Twój blog? 1000/5 ^^ Ajć... wyszłam poza skalę... Nie zmieniaj w nim nic ;*
7.Twój największy wyczyn?

Publiczne okazanie złości na chłopaka uderzając go w policzek ;P
8.Czego nigdy nie zrobisz?
Nie wiem xD Chyba takiej rzeczy nie ma... Albo nie poczekaj... Jednak jest :'D Nigdy nie wejdę do miejsca w, którym jest jakiś niebezpieczny wąż :o
9.Jaka według ciebie jestem z charakteru?

Zabawna, sympatyczna, kochana (no i nie zapominając zboczona tak jak ja ^^)
10.Lubisz mnie? :D 

Ja cie nie lubię, ja cię kocham mój Locku ♥ 

Bardzo dziękuję za nominację :D

Ja nominuję:
Domcię :D z bloga 
Cysię ♥ z bloga 
Victorię z bloga 
Patty;* Super z bloga  
Violetta Vilu <3 z bloga 

A oto moje pytania :^
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Jaki film najbardziej lubisz?
3. Czego się najbardziej boisz?
4. Ulubiony cytat.
5. Ulubiony aktor.
6.W skali od 1-10 jak oceniasz mój blog? Co bym miała w nim zmienić?
7.Twój największy wyczyn?
8. Wolisz romanse, horrory, czy fantasty?
9. Jaka według ciebie jestem z charakteru?
10. Lubisz mnie? ^^

11.Czego nigdy nie zrobisz?
12. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
13. Myślałaś kiedyś o usunięciu bloga?

3 komentarze:

  1. Powiem tyle że za tydzień wezme te LBA! xd
    Boziu!
    Albo dodam do tego co już jest xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ❤
    Wyczyn najlepszy hihi
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett