piątek, 18 marca 2016

Urodzinki Natalinki! :3

Boże jaka ja jestem głupia xD Tak jak widzicie po tytule pewna osóbka ma urodzinki (i tak tu chodzi o mnie xD)
No to ten no :D Ja wcale od was nic nie chcę, wcale... I tak każdy wie, że chcesz, żeby złożyli ci życzenia!  Upss... Wydało  się xD Jak ja nienawidzę mojej podświadomości
-.-
Dobra to skoro się wydało to możecie mi złożyć życzenia lub też nie, ale lepiej, żeby tak xD 
No i z tej okazji organizuję konkurs na One Shota ^^
No i tak trochę dlatego, że za 8 dni, 26 marca jest rok bloga *-*
Mam nadzieję, że weźmiecie w nim udział i złożycie mi życzenia, ale to już szczegół :'D
Zasady:
♡ One Shot ma być o Leonettcie lub Fedemile,
♡ Może zawierać różne treści no cóż nic nie poradzę na to, że mam taką naturę  :'D
♡ One Shot musi być napisany przez was,
♡ Może on być publikowany gdzieś wcześniej,
♡ Prace wysyłajcie na e-mail: verdasnatalia2003@gmail.com założyłam nowy, na potrzeby konkursu xD ,
♡ Termin trwania konkursu jest do 5 kwietnia do 23:00

Nagrody:
1 Miejsce:

   ♡ publikacja One Shota na blogu

   ♡ dedykacja 10 rozdziałów

   ♡ reklama bloga w 5 rozdziałach
        (jak ktoś ma oczywiście)

   ♡ możliwość zobaczenia 5
    rozdziałów przed opublikowaniem

2 Miejsce:

   ♡ publikacja One Shota na blogu

   ♡ dedykacja 5 rozdziałów

   ♡ reklama bloga w 3 rozdziałach
        (jak ktoś ma oczywiście)

   ♡ możliwość zobaczenia 3
   rozdziałów przed opublikowaniem

3 Miejsce:

   ♡ publikacja One Shota na blogu

   ♡ dedykacja 2 rozdziałów

   ♡ reklama bloga w 2 rozdziałch
        (jak ktoś ma oczywiście)

   ♡ możliwość zobaczeni
  rozdziału przed opublikowaniem

Wyróżnienie:

   ♡ publikacja One Shota na blogu

   ♡ dedykacja 1 rozdziału

Myślę, że nagrody są warte uwagi i udziału ;* A rozdział powinien pojawić się jutro lub w niedzielę ;D
Kocham
Całuje
Pozdrawiam
Wasza Natalka ❤❤❤

2 komentarze:

  1. Heejka!
    Kochana, wszystkiego najlepszego!
    Duuuużo weny! :3
    Jeszcze więcej talentu ^^
    Więcej zboczuszkowania XD *znów poruszam figlarnie brwiami XD*
    Wspaniałych przyjaciół <3
    Chłopaka niczym Jorge *-*
    Dobrych ocen ;P
    Więcej snów o jednorożcach :'D
    I spełnienia najskrytszych marzeń :*

    *I wcale nie składam ci tych życzeń, bo boję się nie złożyć*
    Żarcik Miśka :*

    Fajnie, że urządzasz taki konkurs :D
    Chciałabym wziąć udział, ale ja kuźwa zawsze się deklaruje, a potem dupa :c
    Zobaczy się ;)

    Kocham i czekam na rozdział!
    Buziaki :**
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i raczej nie mósisz się bać *raczej* :D
      Nie gryzę xD A ja czekam na rozdział u cb ;*
      Kocham
      Całuje
      Pozdrawiam ;*
      Twoja zboczona i ześwirowana Natalka ❤❤❤ :D

      Usuń

Theme by Violett