sobota, 26 marca 2016

Rok bloga! + przypomnienie o konkursie :D

 Wiecie co? Pierwsze to się budzę rano i takie #Yolo xD Dzisiaj rocznica bloga.
Jestem mega podjarana :'D Długo ze mną wytrzymujecie :) Hehe pewnie jeszcze przez jakiś czas was będę (ale ile to już moja słodka tajemnica =3) Tak jak już mówiłam w poście (klik) jest konkurs i tu macie zasady i nagrody ;***

Zasady:
♡ One Shot ma być o Leonettcie lub Fedemile,
♡ Może zawierać różne treści no cóż nic nie poradzę na to, że mam taką naturę  :'D
♡ One Shot musi być napisany przez was,
♡ Może on być publikowany gdzieś wcześniej,
♡ Prace wysyłajcie na e-mail: verdasnatalia2003@gmail.com założyłam nowy, na potrzeby konkursu xD ,
♡ Termin trwania konkursu jest do 5 kwietnia do 23:00

Nagrody:
1 Miejsce:
   ♡ publikacja One Shota na blogu
   ♡ dedykacja 10 rozdziałów
   ♡ reklama bloga w 5 rozdziałach
        (jak ktoś ma oczywiście)
   ♡ możliwość zobaczenia 5
    rozdziałów przed opublikowaniem
2 Miejsce:
   ♡ publikacja One Shota na blogu
   ♡ dedykacja 5 rozdziałów
   ♡ reklama bloga w 3 rozdziałach
        (jak ktoś ma oczywiście)
   ♡ możliwość zobaczenia 3
   rozdziałów przed opublikowaniem
3 Miejsce:
   ♡ publikacja One Shota na blogu
   ♡ dedykacja 2 rozdziałów
   ♡ reklama bloga w 2 rozdziałch
        (jak ktoś ma oczywiście)
   ♡ możliwość zobaczeni
  rozdziału przed opublikowaniem
Wyróżnienie:
   ♡ publikacja One Shota na blogu
   ♡ dedykacja 1 rozdziału

Kocham
Całuje
Pozdrawiam
Wasza Natalka ❤❤❤

6 komentarzy:

Theme by Violett