niedziela, 3 kwietnia 2016

Rozdział 27 ,,Pod tym wszystkim ja..."

Rozdział dedykuję ѕку ✨

Violetta
- Ale mnie bolą plecy... - podniosłam się na łokciach i zobaczyłam śmieszną sytuację z moimi przyjaciółkami w roli głównej... Leżałam na kanapie, która była cała zasypana przeróżnymi słodyczami, stół był wywalony, a na nim Włoszka, której nogi spoczywały na twarzy Ferro. Blondynka miała twarz pomazaną czymś pomarańczowym... Ten kto to zrobił ma u blondyny przewalone... Spuściłam nogi i podniosłam się z kanapy, a po chwili usłyszałam głośne syknięcie.
- Ała! - jęknęła jak się założę Camila. Spuściłam wzrok. Moje mniemanie się potwierdziło. 
- Boże! Cami nic ci nie jest? -zapytałam kiedy podniosła się z podłogi.
- Spok nic mi nie jest, tylko trochę brzuch mnie boli. - oznajmiła i opadła na kanapę.
- Zrobić ci herbatę, czy kakao? - zadałam pytanie, ale wiem jakiej mogę się spodziewać odpowiedzi.
- Kakao!  - pisnęła szczęśliwa klaszcząc w ręce jak mała dziewczynka. Wiedziałam!
- A jak obudzić te dwa pajace? - dodała.
- Może oblej je wodą! - zaśmiałam się i ruszyłam do kuchni. Usłyszałam, że dziewczyna biegnie po schodach, a po chwili trzask.
- Nic mi nie jest! - krzyknęła zanim zdążyłam zadać  pytanie na, które odpowiedziała. Zaśmiałam się pod nosem na tą całą sytuację. Z szafki wyjęłam pięć kubków.
- Nie nikt nie wie
jak to jest, ukrywać się
pod tą maską.
Chcę odwrócić zły czar 
i cofnąć te niepotrzebne łzy.
Och skarbie tak bardzo bym chciała 
mówić wprost tak jakbym się nie bała,
a może zrozumiałbyś, że... - słowa i melodia sama nasuwała mi się na język. Po chwili zrozumiałam, że mam początek nowej piosenki więc jak torpeda wpadłam do mojego pokoju i wyjęłam partyturę oraz czystą kartkę. Moje palce zaczęły tworzyć złudnie podobną melodię do tej, w rytm której śpiewałam.
A reszta sama zaczęła się tworzyć.
- Pod tym wszystkim ja
jestem tą, którą kochasz
jestem tą, o której śnisz
Pod tym wszystkim ja
tęsknię za głosem twym 
nie rezygnujmy z nas.

Cóż przyznaję się, że w tej
głupiej grze pogubiłam się,
więc chcę wrócić na start, bo 
jesteś mym snem nie ukryjesz się.
Och skarbie tak bardzo bym
chciała mówić wprost tak jakbym 
się nie bała, a może zrozumiałbyś, że...

Pod tym wszystkim ja
jestem tą, którą kochasz
jestem tą, o której śnisz
Pod tym wszystkim ja
tęsknię za głosem twym 
nie rezygnujmy z nas.

I chociaż mi mówisz nie 
ja nie poddam nigdy się, 
bo wciąż głęboko więżę,
że możemy podnieść się
ja wiem, że ty też tak masz 
przestań się wreszcie bać i 
odkryj to co chowałam... 
Prawdziwą mnie... 
Och skarbie tak bardzo bym chciała 
mówić wprost tak jakbym się nie bała, 
a może zrozumiałbyś, że...

Pod tym wszystkim ja 
jestem tą, którą kochasz
jestem tą, o której śnisz
Pod tym wszystkim ja
tęsknię za głosem twym 
nie rezygnujmy z nas... - zakończyłam piosenkę. Do ręki dorwałam długopis i zaczęłam wszystko zapisywać, a po chwili usłyszałam straszne wrzaski...

****
Witam moje kochane misie w rozdziale 26 xD
Wow dużo :'D
Opinia jest wasza <3
Rozdział bez korekty!
Kocham 
Całuję
Pozdrawiam ;*
Wasza Natalka ♥♥♥
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ


Oooo <333 Zrobiłam to ja, ale i tak oooo ;*

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny nieźle zaszalały.😁
      Cami zaliczyła glebę na schodach 😂 bo to były schody co nie?
      Violka stworzyła nową piosenkę. Hmmm czyżby z myślą o Leonie?

      Zajebisty!
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Heejka :D
    Kochana, znów cudowny rozdział ^^
    Jeju, jak ja kocham czytać twe dzieła 😻
    I to jak to wszystko oposujesz *-*
    I tak teraz myślę sobie, że ja do cholery dużo rzeczy kocham ;-; A zwłasza naszego horha

    Dziewczyny miały dobrą imprę :P
    Fran ze stopami na twarzy Lu XD
    Miejmy nadzieje, że miała świeże skarpety [*]
    Ej zrobiłaś mi taką ochotę na kakao ;-; A ni mam -_- XD
    Teraz całą noc będę marzyła o tym by się go napić, sadystko :')
    Vils wymyśliła piosenkę *-*
    Niech ona lepiej nie wymyśla, tylko do Leona leci XD
    Czekam na kolejny rozdział misia 😚
    Kocham ❤
    Buziaki :**
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko 👌
    Dziękuje za dedykacje 💞💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny.
    Dziewczyny zaszalały.
    Piosenka napisana. Ubóstwiam ją.
    Dzisiaj krótko.
    Potrzebuje snu.
    Czekam na next.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Zajebisty. Dziewczyny chyba trochę zabalowały😃. Ja chcę leonette. Ale chyba jeszcze trochę sobie poczekam. Czekam na kolejny. Buziaki Viola💋💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, rozdział jest śliczny.
    Dziewczyny ---> SZALEŃSTWO
    :P
    Ach!
    haaha czekam na more :)
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :*
    Uwielbiam twoje rozdziały :*
    Dzisiaj krótko bo muszę iść się uczyć aje bardzo możliwe ; ze wrócę i się mnie nie pozbedziesz :*

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett