sobota, 14 listopada 2015

Zawieszam


Tak bardzo was przepraszam ;c 
 Znowu przychodzę do was...
Po tytule możecie wywnioskować, że muszę zawiesić bloga...
Nie wiem na ile... Pewnie zastanawia was dlaczego muszę was zostawić....
Niestety moja mama dowiedziała się o tym rozdziale +18 i nie mam dostępu do internetu... oraz zakaz na pisanie bloga ;c a sama w to nie mogę uwierzyć... Jeden rozdział spieprzył mi życie i pasję... Teraz tego żałuję, że on tam się wogle znalazł... W oczach mamy straciłam... U nauczycielki od matmy też... I do tego dochodzi jeszcze moja wychowawczyni i tata...
Sama teraz widzę jaką głupotę popełniłam przez to, że zachciało mi się tego :/ Tyle planów i nadzieji na to, że zajdę tak wysoko jak inne blogerki... Najpierw 1000 wyświetleń, potem może by było po jakimś czasie 5000... I prawdopodomnie może jeszcze więcej... Teraz to wszystko się zepsuło... Moje mażenia legły w gruzach przez własną głupotę :( No cóż dziękuję, że przynajmniej trochę tego mażenia mogłam spełnić dzięki wam :) Pamiętajncie razem można więcej! I ten blog mi to uświadomił ;* Mam nadzieję, że będziecie czekać... Chociaż nie wierzę w to, że ktoś na mnie poczeka...
Tak bardzo was kocham ♥ Pamiętajcie o tym... 
Mam nadzieję, że dozobaczenia wkrótcę ;D 
          Wasza Nati ♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Ja będę czekała!
    <3
    Zawsze i wszędzie możesz na mnie liczyć :*
    Kocham cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dziękuję Cysiu ♡
    Też cię kocham ;*
    Cieszę się zaczekasz ∵
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, to smutne co Ci się przydarzyło.
    Kocham, to poczekam.
    Pozbierasz się, wierzę w Cb.
    Wpadnij do mnie, miejscówka na Cb czeka.
    Xoxo

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;*
    Ja też ciebie kocham ♡♡♡
    Zaraz wpadnę i przeczytam ^^
    Nati ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah i i te twoje motywujące komentarze... Thx
      Czekam na rozdział.
      Ogromnie się cieszę ♡
      Xo
      Melloniasta:*

      Usuń
    2. Ooo nie ma za co ♡
      Jestem wypełniona euforią ^^
      Mam nadzieję, że rozdział wam się spodoba ;*
      Nati ♥♥♥

      Usuń

Theme by Violett