niedziela, 1 listopada 2015

Najgorszy dzień...

Pewnie nie dziwi was ten tytuł prawda?
Wy też nie możecie uwierzyć, że to już koniec?
Dzisiaj po raz ostatni zamknęły się te drzwi...



To jest... najgorszy dzień mojego życia ;c Oni płakali i ja też...  To niesamowite jak mocna więź nas łączy *o* Pierwszy raz w życiu widziałam jak mój idol Jorge płacze...  No i Samu, Facu i Diego... Oczywiście Tini, Mechi, Cande i Alba też płakały...




Tak bardzo chciałabym przy nich być i powiedzieć, że nigdy o nich nie zapomnimy i, że nie przestaniemy ich kochać... 
Jestem Jorgista ♥ Tinista ♥ Mechista ♥ i długo by wymieniać...

Dziękujemy wam za to, że dzięki wam 
odmueniło się nasze życie ♡♡♡




I mój kochany płaczący Jorge ♥♥


Oraz coś równie wzruszającego ♡♡


~Nati ♥♥♥~





2 komentarze:

Theme by Violett