piątek, 6 listopada 2015

Przepraszam!!!



Tak bardzo was przepraszam... Nie będzie dzisiaj rozdziału :c Był by gdyby nie moja pani od matmy... Musiała zabrać mi mój zeszyt w którym piszę w szkole opowiadanie -,-  Do tego dostałam za aktywność na lekcji pałe :o Ale jebać to blog ważniejszy ^^ Był tam chyba najlepszy moim zdaniem rozdział do tej pory xDD (Bo +18 xDD ciii...) Do tego dostanę go dopiero od wychowawczyni dopiero w poniedziałek :'c Sorry, że wam się żale xDD Ale muszę xD Ona chyba se nie wyobraża co tam może być... Mam nadzieję, że więcej nie czytała... W weekend powinien pojawić się on shot, który piszę :) 
                                                                                                             Pozdrawiam
                                                                                                                           Nati ♥♥♥

6 komentarzy:

  1. Ryczę!
    Wredna baba!
    Jebać szkołe!
    Mi dziś pani fona zabrała!
    Ale oddała :D
    I też mi zabrała zeszyt z rozdziałami!
    A tam było +18!
    Kuwa...
    Czekam na next!
    Cysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie nienawidzacych szkoły i nauczycieli xD Moja wycha jest spoko ^^ To chyba najlepsza pani w szkole xD Nigdy nie zabiera rzeczy, znaczy jak zabiera bo się zdenerwuje to przynajmniej oddaje tego samego dnia a nie 4 dni później -,- Mam nadzieję że nic nie czytała i nie jest takim chamem -,- Bo to łamanie prywatności xD
      Jprdl nienawidzę jej typu SUROWA -,- Jeszcze mi pałe wstawiła -,- Mogła uwagę wpisać albo zwrócić -,-
      Pozdrawiam ;3
      Nati ♥♥♥

      Usuń
    2. Moja jest zajebista! I do tego jest to pani od matmy! Heh
      Pozdrawiam
      Cysia

      Usuń
    3. Ona też nie jest zła, ale potrafi wkurzyć i yo mocno -,- No ale cóż xD
      Pozderki i inne takie :3
      Nati ♥♥♥

      Usuń
  2. Och, co za babiszon!
    Ja nie zabieram takich zeszytów do szkoły, bo u mnie zaraz by wychaczyli, że piszę coś na lewo. Eh, dyscyplina...
    Nwm. Nie gniewam się, że nie ma next.
    Nie Twoja wina perełko ♡
    Czekam jednak na Os. Na chapter też.
    Pozderki

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz... Ja tam biorę bo kilka lekcj mam tak luźnych i na nich sb piszę xD A na matmie sobie sprawdziłam na czym skończyłam a ta blablabla ty to ty to i zabrał babsztyl -,-
      Loffki ;*
      Nati ♥♥♥

      Usuń

Theme by Violett