środa, 14 października 2015

Notka


Przychodzę do was z notką... No, a po co? Chcę wam ogłosić pewną rzecz dotyczącą tego bloga...



Nie wiem, czy wogle ktoś się nim przejmuje... Więc pewnie wam i tak jest to obojętne :( 
Jest mi z tego powodu smutno... Nie w tym rzecz, że skończyła mi się wena czy coś takiego... Ja po prostu się czuję jakbym pisała dla siebie, a nie dla innych :/ Kocham wszystkich którzy czytają mojego bloga... Ale komentarze też są ważne i to bardzo... One mnie motywują :) A największa ilość komentarzy to 3 od czytelniczek i 3 moje odpowiedzi... To smutne :'( Jeżeli to ma dla was jakiekolwiek znaczenie żebym dalej pisała to proszę wasz o komentowanie... Te motto CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ jest prawdziwe każdy wasz komentarz dodaje mi otuchy i chęci do dalszego pisania... A jest ich naprawdę mało... Liczba wchodzących na tego bloga, a liczba komentujących jest szokująca... Bloga odwiedziło 628 osób, a komentuje 3 lub 2... Mam nadzieję, że mogę na was liczyć :) Ja na prawdę nie chcę odchodzić... Ale to już wasza decyzja...
Dzisiaj nie pojawi się rozdział 8... 
No, ale poddawać się nie będę poddawać ze związku na to, że jest tak dużo osób odwiedzających, no i ze związku, że ja też uwielbiam pisać *-*
DO zobaczenia :*
Ally ♥♥♥


14 komentarzy:

  1. Moja biedulka.
    Rzeczywiście masz mało komentarzy. Kurde szkoda bo piszesz naprawdę fajnie. Zn. Genialnie. Szkoda mi cb.
    Sama wiem jakie ważne są komentarze. Też zapraszam ludzi do czytania moich wypocin i jakoś leci. Mam nadzieje, że będziesz mieć więcej komentarzy. Koffam Cię.
    Powodzenia i weny.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci jesteś razem z Olą dla mnie dużym oparciem...
      Także kofam ♥
      Ally ♥♥♥

      Usuń
  2. Jak tak świetny blog może mieć tak mało komentarzy? Niestety znam ten ból mam prawie tak samo,ale proszę Cię nie myśl nawet ,żeby odejść z blogera jeżeli pisanie sprawia Ci przyjemność nawet jeżeli będzie czytać jedna osoba to i tak warto pamiętaj !!nie możesz się poddać! Czekam na rozdział !Buziaki :*
    PauLina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję....
      Rozdział pojawi się jutro no i za piątek też ツ
      Mam nadzieję, że będziesz wpadać ;)
      Ally ♥♥♥

      Usuń
  3. OMG!!!!!!!
    Zajebiaszczy blog ;)
    Nie przejmuj się tym że mało osób komentuje.
    Sama nie wiem z kont mam ponad półtora tysiąca wejść na drugim koncie skoro tylko 2 osoby komentują xD
    A więc jeszcze raz zajebiaszczy blog i czekam na rozdział ósmy.
    Buziak
    Eli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      W poniedziałek pojawią się może nawet dwa rozdziały, a jak mi dobrze pójdzie to nawet trzy...
      Ally ♥♥♥

      Usuń
  4. Zajebisty blog!
    Czekaj kochanna na komy ze strony mojej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana... Wiesz, że Cie kocham <3 <3 <3 <3
    Nie przerywaj tego, co tak bardzo kocham czytać :*
    P R O S Z E !
    :)
    Nie będę pisać, że czekam na next .. bo to chyba wiadome.. :D
    Kocham
    Całuję
    Pozdrawiam
    <3 <3 <#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡
      Nie, nie wiem, że mnie kochasz....
      XD Dobra może wiem XD
      Także
      całuje, pozdrawiam i kocham <3
      Ally ♥♥♥

      Usuń
  6. To wspaniały blog, really *-*
    Nie mam pojęcia jak może być tak mało komentarzy pod rozdziałem, pod takimi perełkami :c
    Od dzisiaj zacznę komentować ^-^

    Pozdrawiam i zapraszamy na mojego nowego bloga ♥

    leonettaandnaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♡
      Wpadnę ale nie teraz xD
      Bo mnie ochrzania w szkole xD
      Ally ♥♥♥

      Usuń
  7. No no cute, cute ;* O abrahamie napisz :D

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett