piątek, 28 października 2016

Znowu przepraszam... + oficjalny powrót!

Emmm wiem jestem nieodpowiedzialna i to nawet bardzo ;-; 
Co ja sobie wyobrażam? Napiszę post dostanę słowa wsparcia od kilku osób i na tym się skończy... 
Tak było ostatnio, ale tym razem serio biorę się w garść! Obiecuję wam to :D Mam wenę i ochotę znowu pisać, więc wszystko idzie w dobrym kierunku c: Mam nadzieję, że chociaż niewielka garstka was została i będzie czytać to co piszę. Za jakiś czas kończę aktualne opowiadanie, ale jeszcze nie wiem kiedy. Mam już nowe opowiadanie i jest go całkiem sporo już napisanego, ale chcę dokończyć tą historię :3 Kocham was
                                                                                                                             Natalka 

                                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Violett