wtorek, 26 stycznia 2016

Rozdział 19 ,,Mogę wam zaufać?"

Dedykuję Lascaux^^ Kc mycho <333 
Leon
Poszliśmy posłusznie przebrać się.
- Leon co ty kombinujesz? - zapytał Federico.
- Ale o co ci chodzi? - udawałem głupiego, bo doskonale wiedziałem, że chodzi mu o moje ucieczki....
- No czemu wychodzisz z domu i nic nie mówisz? - dodał.
- Mogę wam zaufać? - popatrzyłem się na wszystkich. Kiwnęli głowami.
- No bo chcę za niedługo zrobić Vilu idealną randkę.... Ale nie taką jak za pierwszym razem tylko o wiele, wiele lepszą... - uśmiechnąłem się na wspomnienie naszej pierwszej randki...


- Ochocho... Verdas widać, że coś grubszego... - zaśmiał się Maxi. Przytaknąłem i mój uśmiech się powiększył.
- A co tak długo się przygotowujesz? - zapytał ciekawy Diego.
- Uczę się latać balonem. - powiedziałem dumny.
- O  no to długo trwa taka nauka? - popatrzył się na mnie Włoch.
- Tak z miesiąc, czyli jeszcze trochę i zabiorę Violettę na randkę na jakiej jeszcze nie była żadna dziewczyna. - spojrzenia chłopaków pokazywały podziw...
- Okej koniec gadania o tym jaką randkę planuję dla Vilu, teraz idziemy do dziewczyn i namówimy je na oglądanie horroru. - zaśmiałem się.
    Violetta jest taka piękna... Dziewczyna siedzi we mnie wtulona i co jakiś czas chowa głowę w zagłębienie mojej szyi. Chłopacy mają podobnie... Fajnie czuć, że osoba którą kochasz czuje się przy tobie bezpiecznie... Specjalnie dlatego wybraliśmy horror. 
- Kochanie chcesz spać? - szepnąłem jej do ucha...
- Taak... - jęknęła przeciągnęła się i przytuliła się do mnie.
Wstałem i podniosłem ją po czym zaniosłem do sypialni...

****
Taaa... Zua ja ;/
Nie dodałam wcześniej rozdziału, a teraz dodaję taki krótki badziew...
Ech... Ale czas na więcej mi nie pozwolił... Wiecie jutro mam występ i musiałam się przygotować... W piątek dam wam trochę dłuższy ;D
No to papa :D
Kocham
Całuję
Pozdrawiam ;*
Natyśka ♥♥♥
CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

13 komentarzy:

  1. MarCysia <3 Moja truskafka *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta Vilu <3 (Dla mnie i tak zawsze będziesz Olą :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaah
      Dziękuję za taką wspaniałe miejsce :*
      Oj.. <33
      Kochana, nazywaj mnie jak chcesz.
      Dla Ciebie jestem Olą - jeśli tylko sobie życzysz :**
      To nic, że krótki :)
      I tak go kocham!
      Aj.. Lajon romantyk
      :P
      Rozdział jest powalający i nie piernicz głupot!
      :)
      Czekam na więcej
      kocham i całuje
      Twoja
      O L A :**

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem :*
      Wszystko si wyjaśniło i będzie idealna randka :* Leos tico tico romantico ! :* Uwielbiam go ! ^^ Świetny rozdział mimo , ze krótki :* Zapraszam do mnie oczywiście ! ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Króciutko,ale jest prawda?
      No i to się liczy.
      Verdas szykuje niespodziankę dla Vilu :)
      Lot balonem. Ahhh ten Lajon ;*
      Chłopaki jak zwykle ciekawscy. Wszystko muszą wiedzieć heh :)

      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  5. Jakby ją zdradzał byłoby ciekawiej, haha.
    Rozdział nie jest najgorszy, już nie opowiadaj.
    Leon znajdź sobie kochankę, a później będziecie znowu razem.
    Jestem zjebana, no ale trudno XD
    Powodzenia na występie? ;d

    Wiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam co do tego plany w najbliższym czasie nie martw się :D
      Dziękuję ;*

      Usuń
  6. Cudny rozdział. Czekam na next. Vivien

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku.
    Głupia ja.
    Jestem tak późno.
    Ale super rozdział. Zapraszam do siebie. Dzięki za dedykuję też cię Kocham!!
    Lux

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Violett